Bibliotheken op weg vooruit

icon-goal

Onze missie

Bibliotheca werkt al 50 jaar samen met bibliotheken om te beantwoorden aan de behoeften van gemeenschappen, waar ook ter wereld.

Bibliotheken kunnen het zich niet veroorloven om alles bij het oude te houden en moeten inspelen op de technologische ontwikkelingen voor consumenten. Bij Bibliotheca gaan we niet alleen mee met de tijd, we werken aan ontwikkelingen voor de toekomst.

Door gebruik te maken van geïntegreerde technologie ontdekken we opnieuw hoe bibliotheken functioneren en hoe we vele mensen kunnen inspireren en verrassen, waar ze ook zijn: thuis, onderweg of in de bibliotheek.

Bibliotheca werkt wereldwijd, samen met 30.000 bibliotheken, aan een naadloze, intuïtieve en inclusieve klantervaring, fysiek én digitaal. De bibliotheekmedewerkers worden hierbij niet vergeten.

Als gediplomeerde bibliothecarissen en enthousiaste bibliotheekgebruikers weten we als geen ander met welke unieke uitdagingen bibliotheken momenteel worden geconfronteerd en wat in de toekomst van ze wordt verwacht.

We combineren onze wereldwijde ervaring met een sterke lokale ondersteuning. Dus waar u zich ook bevindt: ons team is in de buurt om u vooruit te helpen met uw bibliotheek.

icon-steps

Mijlpalen en successen

Onze lijst met succesvolle bibliotheekoplossingen wordt steeds langer…

0 K
Bibliotheken

Vertrouw op de oplossingen van Bibliotheca

MEDEWERKERS

Toegewijd aan bibliotheken

Landen

Met lokale supportteams

icon-commitments

Onze belofte

We streven naar een mooie toekomst voor bibliotheken die op verschillende fronten vorm krijgt en iedereen ten goede komt.

icon-library
Sociale en maatschappelijke
verantwoordelijkheid

Zorg voor gemakkelijk toegankelijke content, fysiek en digitaal, binnen en buiten de bibliotheek. Centraliseer controle en contentbeheer voor real-time inzicht in de status en updates on-the-go, altijd en overal.

icon-flower
Milieuvriendelijkheid

Ontwikkel en bouw eenvoudig te updaten producten met een laag stroomverbruik en lange levensduur door gebruik te maken van duurzame gerecyclede materialen.

YVdOdmJpMW1iM0p0

NEEM CONTACT OP MET ONS

Wij helpen u graag.

Contact en locaties

Bibliotheca is wereldwijd actief en ondersteunt bibliotheken in meer dan 15 talen.

SelfCheck1000 in library with leaf wall and a jungle outdoor theme