5 JULI 2023

Bibliotheca kondigt Jim Hopwood aan als algemeen directeur van EMEA

Minneapolis – 5 juli 2023 – Bibliotheca is verheugd de benoeming aan te kondigen van Jim Hopwood als de nieuwe algemeen directeur van EMEA, met ingang van 3 juli 2023. Hopwood heeft sleutelposities bekleed bij zowel Bibliotheca als Hublet, en als adviseur van verschillende technologiebedrijven. Hopwood is een doorgewinterde professional en branche-expert in de bibliotheektechnologiemarkt met een bewezen staat van dienst van succes.

“Jim’s terugkeer naar Bibliotheca is een opwindende ontwikkeling voor onze organisatie”, zegt Joe Grillo, CEO van Bibliotheca. “Zijn uitgebreide ervaring en diepgaande kennis van bibliotheekdynamiek, trends en opkomende technologieën maken hem de ideale kandidaat om onze EMEA-activiteiten te leiden. Zijn aanstelling is een bewijs van de inzet van Bibliotheca om de beste oplossingen en diensten te leveren aan bibliotheken in de EMEA-regio.”

Als Managing Director zal Jim de verantwoordelijkheid voor EMEA op zich nemen, direct toezicht houden op alle klantgerichte functies in de regio, en een centrale rol spelen bij het vormgeven van Bibliotheca’s strategie voor productontwikkeling, marketing en verkoopgeneratie . De benoeming markeert een herschikking naar een meer gedecentraliseerd gedecentraliseerd beheermodel, waardoor Bibliotheca zeer goed kan inspelen op haar regionale klantenbestand.

“Ik vind het geweldig om weer bij Bibliotheca te komen werken en de rol van Managing Director voor EMEA op me te nemen”, aldus Jim. “De markt voor bibliotheektechnologie maakt snelle veranderingen door en ik kijk ernaar uit om met het uitzonderlijke team van Bibliotheca samen te werken om innovatie te stimuleren, uitstekende klantervaringen te bieden en Bibliotheca’s positie als leider in de branche te versterken.”

DIT VIND JE MISSCHIEN OOK LEUK

NIEUWS + PERSBERICHTEN