Ervaringen en trends

remoteLocker outdoor: elke bibliotheek 24/7 toegankelijk

Outdoor ophaallocker voor gereserveerde items, voorzien van communicatieplatform voor bibliotheekinformatie: verschaf bibliotheekmaterialen en informatie, waar en wanneer dan ook

De pandemie heeft de manier waarop we toegang krijgen tot goederen en diensten fundamenteel veranderd, en bibliotheekmaterialen vormen daarop geen uitzondering. Gebruiksgemak en veiligheid zijn enorm belangrijk geworden en klanten, die vanwege de opkomst van on-demand services al hogere verwachtingen hadden, stellen nu nog hogere eisen.

Bibliotheken spelen in op deze behoefte door klanten handige en gebruiksvriendelijke manieren aan te bieden om items op te halen en in te leveren, met een ophaalservice aan de deur en ophaallockers voor reserveringen. Bij bibliotheken die over een dag en nacht toegankelijke toegangshal beschikken, bieden ophaallockers 24/7 toegang tot bibliotheekitems.

Met de nieuwe remoteLocker outdoor kan elke bibliotheek nu dezelfde toegang bieden, ongeacht de grootte of locatie. Sterker nog: de remoteLocker-software is volledig geïntegreerd met uniFi+, Bibliotheca’s communicatieplatform voor bibliotheekinformatie, waardoor het scherm fungeert als een digitaal billboard om het bibliotheekaanbod te promoten en klanten op de hoogte te stellen van belangrijk nieuws. Het Pew Research Center stelt dat een derde van de bibliotheekbezoekers “niet veel” of “helemaal niets” weet over het bibliotheekaanbod. uniFi+ lost dit op door berichten op alle schermen van de bibliotheek te tonen, inclusief de selfCheck-balies, openbare pc’s en digitale displays. Door uniFi+ met de remoteLocker outdoor te verbinden, kunt u klanten ook buiten het bibliotheekgebouw informeren over evenementen en diensten. De remoteLocker outdoor is gemaakt van een corrosiebestendige stalen behuizing en bedrading en heeft een verwijderbare, verlichte en weerbestendige luifel om klanten te beschermen tegen de elementen terwijl ze hun materialen ophalen. De units hebben lockers van verschillende afmetingen voor kleine, middelgrote en grote items, en door het modulaire ontwerp kunnen meer lockers kunnen worden toegevoegd als de vraag toeneemt. Met de remoteLocker outdoor kunnen nu zelfs kleine bibliotheken of bibliotheken in landelijke gebieden zonder toegankelijke hal of geschikte overdekte gemeenschappelijke ruimte inspelen op de verwachtingen van klanten door 24/7 toegang tot bibliotheekmateriaal te bieden en de gemeenschap te betrekken, zowel binnen als buiten het bibliotheekgebouw. Vul het formulier in om de productbrochure te downloaden en ontdek alle mogelijkheden van de remoteLocker outdoor.

Wellicht ook interessant

Openbare bibliotheek van Fayetteville