Group
Combined Shape
Path

Nederland, 8 februari 2024

Bibliotheca en Tracs Systems smeden strategische alliantie in Nederland en België

Bibliotheca is verheugd haar strategische partnerschap met Tracs Systems te onthullen, als haar nieuwe verkoop-, distributie- en servicepartner voor Nederland en België. Dit markeert een belangrijke mijlpaal in onze toewijding om de markten van Nederland en België te bedienen. Tracs Systems heeft meer dan twee decennia aan expertise op het gebied van openbare bibliotheken en staat bekend als de belangrijkste aanbieder van digitale bibliotheekdiensten en betalingssystemen. Met een gezamenlijke klantenkring van meer dan 300 bibliotheken in België, Nederland en Duitsland, die al gemeenschappelijk worden bediend door de twee bedrijven, hebben Bibliotheca en Tracs Systems consequent een uitstekende servicekwaliteit geleverd.

Door deze synergetische alliantie beloven we ongeëvenaarde service-excellentie, innovatie en op maat gemaakte oplossingen te bieden aan de Nederlandse en Belgische markten. Onze klanten zullen genieten van een verbeterd pakket aan diensten en een naadloze, allesomvattende klantbeleving. In het hart van onze missie ligt een vastberaden toewijding om de behoeften van onze klanten boven alles te stellen.

Wees gerust, uw bestaande contracten en diensten blijven ongewijzigd en zullen met de grootste zorg worden geleverd. Mocht u verdere informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw lokale vertegenwoordiger. Bovendien organiseren we gepersonaliseerde gezamenlijke informatiesessies met onze gewaardeerde klanten om dieper in te gaan op deze opwindende samenwerking.

Over Tracs

Tracs Systems ontzorgt het publieke IT domein van meer dan 300 Belgische, Nederlandse en Duitse bibliotheken met eigen soft- en hardware oplossingen in de cloud. Ons customer service team ademt IT maar spreekt de taal van de bibliotheek.

Over Bibliotheca

Bibliotheca houdt zich bezig met de ontwikkeling van beheersystemen die bibliotheken over de hele wereld ondersteunen en helpen te groeien. Bibliotheca maakt gebruik van geïntegreerde technologieën die bibliotheken de kansen en mogelijkheden bieden om allerlei mensen te inspireren en verrassen, waar ze ook zijn: thuis, onderweg of in de bibliotheek.

Bibliotheca heeft 400 mensen in dienst in 21 landen en werkt samen met 30.000 bibliotheken aan een naadloze, intuïtieve en inclusieve bibliotheekervaring, zowel fysiek als digitaal.

Neem voor meer informatie over deze uitgave contact op via
press@bibliotheca.com.

aWNvbi1vcGVuLWJvb2s=

Dit vind je misschien ook leuk