mei 11, 2022

Introductie van outdoorlocker voor gereserveerde items, voorzien van geïntegreerd communicatieplatform voor bibliotheekinformatie

OAKDALE, MN – 7 maart 2022
Bibliotheca introduceert de nieuwe remoteLocker outdoor om gereserveerde bibliotheekitems op te halen en in te leveren. De nieuwe weerbestendige lockers hebben een corrosiebestendige stalen behuizing en bedrading en beschikken over uniFi+, Bibliotheca’s communicatieplatform voor bibliotheekinformatie, zodat u op het scherm evenementen en diensten van de bibliotheek onder de aandacht kunt brengen. De lockers zijn voorzien van verlichte weerbestendige luifels, voldoen aan IP54 en zijn geschikt voor temperaturen van -30 tot +54 °C, waardoor bibliotheken vrijwel overal bibliotheekitems en informatie aan klanten kunnen bieden.

Volgens een recent IPC-onderzoek is het gebruik van lockers door consumenten het afgelopen jaar met 27% gestegen, waarbij 39% van de respondenten aangeeft de afgelopen 12 maanden wel eens een locker te hebben gebruikt om items op te halen. Bibliotheca biedt het gemak dat consumenten tegenwoordig van de bibliotheek verwachten. Met de remoteLocker outdoor zijn bibliotheekitems zelfs 24/7 beschikbaar bij kleine bibliotheken zonder vrij toegankelijke hal.

De nieuwe remoteLocker is speciaal ontworpen voor buitengebruik en heeft compartimenten van verschillende groottes voor kleine, middelgrote en grote items. Dankzij het modulaire concept kunnen bibliotheken naar wens extra modules toevoegen. Klanten kunnen de lockers eenvoudig openen met hun bibliotheekpas en de lockers zijn uitgerust met een barcodescanner, smartcardlezer en naderingssensor. De originele remoteLocker en de nieuwe remoteLocker outdoor bieden als enige op de markt geïntegreerde digitale bibliotheekcommunicatie via uniFi+, Bibliotheca’s communicatieplatform voor bibliotheekinformatie. Met uniFi+ kunnen bibliotheken snel en eenvoudig promotieacties en berichten op alle bibliotheekschermen tonen, ook buiten het bibliotheekgebouw. Het Pew Research Center stelt dat een derde van de bibliotheekbezoekers “niet veel” of “helemaal niets” weet over het bibliotheekaanbod. Door digitale communicatie op te nemen in een dergelijk ophaalsysteem, kunnen bibliotheken beter kenbaar maken wat ze allemaal te bieden hebben en zo de betrokkenheid vergroten en nieuwe gebruikers aantrekken. Vul het formulier in om de productbrochure te downloaden en ontdek alle mogelijkheden van de remoteLocker outdoor.

Dit vind je misschien ook leuk

Nieuws + persberichten