Het Bibliotheca-team werkt samen met bibliotheken aan de cloudLibrary-app. Deze app biedt een geïntegreerde, opwindende en gebruiksvriendelijke leeservaring, afgestemd op de wensen van gebruikers. Met trots presenteren we dan ook de update van de nieuwe Cirrus e-reader van cloudLibrary die digitaal lezen naar een hoger niveau tilt.

1. Scrollmodus

Met de scrollmodus kunnen lezers continu scrollen in plaats van pagina’s om te slaan. De scrollmodus is perfect voor digitale lezers die gewend zijn artikelen op apparaten te lezen. De verticale navigatie biedt een naadloze, soepele leeservaring en gebruikers kunnen naar het begin van een hoofdstuk springen door zijwaarts te vegen.

2. ePub 3-ondersteuning voor Interactieve kinderboeken:

In de liggende modus kunt u nu twee pagina’s tegelijk van boeken weergeven op telefoons en tablets. Het liggende formaat met twee pagina’s is perfect voor prentenboeken en creëert een meeslepende ervaring voor jonge lezers. Interactieve samenleesboeken markeren woorden terwijl ze worden gelezen, waardoor de geletterdheid toeneemt. U kunt het automatisch omslaan van pagina’s starten en stoppen, zodat de jonge lezers de benodigde tijd kunnen nemen.

3. Gepersonaliseerde leeservaring

Pas de marges, regelhoogte en woord- en letterafstand aan voor unieke en persoonlijke leeservaringen. Instellingen worden in verschillende boeken opgeslagen, zodat u altijd direct kunt gaan lezen. Desgewenst kunt u eenvoudig afzonderlijke instellingen wijzigen of terugkeren naar de standaardinstellingen van de uitgever. Verbeterde weergaveopties voor nacht en sepia helpen lezers om het scherm aan de omgeving aan te passen en een leeservaring te creëren die past bij hun voorkeuren.

4. Kies uw eigen lettertype

Kies uit zes lettertypen, waaronder OpenDyslexic en een groot lettertype. Deze opties vergroten de toegankelijkheid voor dyslectische lezers en slechtzienden. De verbeteringen aan de cloudLibrary Cirrus e-reader vormen de laatste innovaties van Bibliotheca voor digitale content. We gaan verder met de ontwikkeling van bibliotheektechnologie, om in te spelen op toekomstige digitale ontwikkelingen en contenttypen, afgestemd op de verwachtingen van gebruikers.

Dit vind je misschien ook leuk

Ervaringen en trends